PROPERES ACTIVITATS

dilluns, 14 de gener del 2013

QUIN MATI DE FRED, VENT I NEU.

Ahir vam tornar a sortir a entrenar i per gaudir d'un matí de muntanya i bona companyia. A les 7:30 del matí feiem el caferet i després sortiem en direcció a Vilaplana, punt d'inici de la ruta. Feia un matí ventòs, força fred i amb uns núvols que amenaçaven de donar-nos un "bany", mai millor dit.

Foto al parquing de Vilaplana i cap a La Mussara. La ruta consistia en pujar pel camí de Campanilles i baixar per Les Tosques. Vam enfilar el desviament cap a campanilles i encara no ens haviem mullat, bona senyal.
Al poc, ens vam començar a dividir i mentre uns enfilaven muntanya amunt, vaig decidir quedar-me per la cua del grup i vam pujar "xino xano" cap a dalt. Tot semblava anar bé, fins que vaig rebre una trucada del grup capdavanter que no tenien clar on eren, i la veritat, jo tampoc sabia on eren, s'havien saltat una cruïlla.


Vam decidir pujar directe per les Airasses fins a La Mussara per des d'allà sortir a trobar-los. Ho vam intentar mitjançant coordenades de mòvil, però la cobertura era bastant pobre per poder carregar mapes d'internet. Quan estavem arribant dalt, la neu començava a fer acte de presència. Vaig deixar els companys al poble (dic poble, per dir-ho d'alguna manera), i vaig marxar a intentar trobar el grup.
Quan vam tornar a parlar amb ells, ja havien trobat alguna senyal de camí i havien sortit a la carretera de la Febró. Vaig anar carretera avall fins trobar-los. 
Una vegada reorganitzats, vam marxar cap al refugi per esmorzar a resguard i comentar la jugada. Amb la panxa plena, enfilem la perillossa baixada de les Tosques, tot pedra i a més
mullat. 

Arribem als gorgs tots sensers, fotos de rigor i cap a Vilaplana amb un últim regal, un arc de Sant Martí fantàstic.

Una birreta ràpida i cap a Reus, ja pensant en la propera sortida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada